بهترین نمونه های فایل های پژوهشی در بانک فایل پژوهشی معلمان

.

.

به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل مدیر :

» بهمن 1399
» دی 1399
» آذر 1399
» آبان 1399
» مهر 1399
» شهريور 1399
» مرداد 1399
» تير 1399
» خرداد 1399
» ارديبهشت 1399
» فروردين 1399
» اسفند 1398
» بهمن 1398
» دی 1398
» آبان 1398
» مهر 1398
» شهريور 1398
» مرداد 1398
» تير 1398
» خرداد 1398
» ارديبهشت 1398
» فروردين 1398
» اسفند 1397
» بهمن 1397
» دی 1397
» آذر 1397
» آبان 1397
» مهر 1397
» شهريور 1397
» مرداد 1397
» تير 1397
» خرداد 1397
» ارديبهشت 1397
» فروردين 1397


» شماره مجازی PingMe
» تبدیل تاریخ
» تعمیر تلویزیون
» وانت بار
» لوله بازکنی تهران
» متخصص ارتودنسی
» کنکور و امتحان نهایی
» صنایع حفاظتی و فلزی کاوه
» اسپرت اریو
» اپشن اریو z300
» کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود فايل هاي آموزشي و آدرس postca.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS
بهترین نمونه های فایل های پژوهشی در بانک فایل پژوهشی معلمان
نویسنده admin تاریخ ارسال چهار شنبه 14 شهريور 1397 در ساعت 21:3

بانک فایل پژوهشی معلمانبانک فایل پژوهشی معلمان

از میان فعالیت های پژوهشی معلمان گزارش تخصصی به معنای ایجاد اطلاعات ،آمادگی، روابط وپنجره هایی است که درکلاس های همدیگر باز می شوند و ما برای اصلاح

آموزش و تبدیل مدارسمان به مکان هایی که همه ی ما در آنها به یاد گیریمان  ادامه  خواهیم داد به آنها  نیاز داریم . چرا باید وقت زیادی را فقط صرف برنامه ریزی یک گزارش تخصصی کرد؟ باید در جواب این سوال گفت که گزارش تخصصی ، تولید  واقعی یک چرخه ی پژوهش نیست. گزارش تخصصی به معلومات، انگیزه ،عادت های یادگیری و اجتماع یادگیری حرفه ای معلمین  شکل می دهد.هر چرخه ی گزارش تخصصی ،مثل پرتاب سنگ در  دریاچه  است که  امواجی را در سرتاسر مدرسه، ناحیه یا منطقه ایجاد می کند. رفته رفته این امواج می توانند در فرهنگ یک مدرسه  منطقه یا نظام آموزشی اثر بگذارند ، معلوماتی که گزارش تخصصیطراحی شده ی گروه، دربرابردیگران آموزش خواهد داد باعث بوجودآمدن حس مسئولیت قوی،انگیزه برای کارکردن در شرایط اختلاف نظر و  اشتیاق برای فراهم  آوردن بهترین اطلاعات تحقیقی موجودخواهد شد.

باید خاطر نشان کرد که پژوهشگران به این باور رسیده اند که گزارش تخصصی یک تلاش منظم هدفمند  و هماهنگ است که به وسیله معلمان انجام می گیرد وهدف آن بهبودآموزش است( یوشیدا ۱۹۹۹)که بر آموزش های ضمن خدمت معلمان و روش تدریس دروس تاثیر دارد(اکتفایی نژاد،۱۳۸۵)

پژوهش در عمل و نقش آن در بهبود فضای علمی

بانک فایل پژوهشی معلمانبانک فایل پژوهشی معلمان

هرچند پژوهش در عمل یا اقدام پژوهی معلمان ر  در کار خود حرفه ای می کند (فرناندز و یوشیدا۲۰۰۴) و باعث افزایش  دانش حرفه ای  و  قدرت آموزش آنها می شود لیکن باعث تغییر  و تمرینات و رفتارهای آموزشی نیز می گردد(راک و ویلسون ،۲۰۰۵) با توجه به اقبال و همه گیر شدن اقدام پژوهی درآموزش پرورش دنیا وتاثیر گذاری که  این روش بر توسعه ی  حرفه ای معلمان دارد،تحقیقاتی دراین موردمی تواند مفید باشدکه یافته ها نشان داده است. اقدام پژوهی علاوه بر یادگیری دانش آموزان برتوسعه ی حرفه ای معلمان نیز تاثیردارد به عبارتی  اقدام پژوهی با مشاهده ی دقیق رفتار دانش آموزان رفتارهای معلم را جهت دهی  و کنترل می کند. در واقع اقدام پژوهی به یادگیری دانش آموزان و رشد و پرورش معلمان توجه دارد.در اقدام پژوهی ، مدرسه و  کلاس، اتاق فکر نظام آموزشی است ، که معلمان  مداوم  به تفکر و باز اندیشی در مورد مسائل تدریس می پردازند.

تبیین واژه های بهبود تدریس عملی و مستند

درس پژوهی یا درس دادن ودرس گرفتن عبرت گرفتن و یاسرزنش کردن یا مورد سرزنش قرار گرفتن، می توان چنین تعبیر کرد که انتظار تغییر رفتار راهم از دانش آموزان و هم معلم داریم.بررسی،مطالعه،موضوع، فکر، دفتر ،اتاق مطالعه، هر تغییری در رفتار که برگرفته از یادگیری است، باید بر اساس مطالعه ی دقیق وبررسی منظم باشد.دراین الگو مدرسه”اتاق فکر”نظام آموزشی در سطح خرد است یا  معلم مداوم به تفکر  ،تامل و باز اندیشی موضوعات درسی و مسائل و مشکلات تدریس می پردازند.

رفتارهای آموزشی معلمین در درس پژوهی ،برحسب دیدگاهها رویکردها وتجارب آنان می توانددر اجرا تاثیر گذارد، یعنی معلمین که بر شیوه های درس پژوهی (روش گرا -ماهر)اهمیت می دهند، یا معلمینی که بر روش وشیوه های پژوهشی (پژوهش گرا- پژوهنده)تاکید می کنند یا معلمینی که بر موضوع درسی و محتوا موضوع گرا – عالم و متخصص توجه دارند و  معلمینی که  تجارب  اجرایی و پیشینه ی کاری خود (تجربه گرا) را بطور دائم بیان می کنند.هر یک به نوعی رفتارهای اجرایی، آموزشی وعملکردخاص را انتخاب می نمایند.حال درس پژوهی می تواند این  رفتارها را  به هم نزدیک کرده و تلفیقی منظم وهدفمند از این رفتارها به طور کامل و دقیق کشف کند.

منبع  : بانک فایل پژوهشی معلمان



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





.:: ::.
عناوین آخرین مطالب بلاگ من



.:: Design By :